ارسل مشكلتك x

#

بي إم دبليو

435,000 ج
202

عن بي إم دبليو X3 2009

عربيه x3 2009 عدادعربيه بيتي تماما ليس لها مثيل في حالتها فعلا وكل استعمالها للسفر فقط لاغير لوجود عربيه تانيه مخصصه للمدينه وباقي الوقت مركونه في جراج مرور مصر الجديده تم عمل صيانه كامله 100 الف تغيير مبردات فتيس وموتور الاصلي بالفواتير من البافاريه زيت فتيس الاصلي من البافاريه ايضا بالفواتير زيت كورونا وزيت فتيس الغرز تم تغييرهم وايضا بالفواتير من البافاريه تم تغيير كل السيور والبلي تم عمل صيانه كامله لدوره التكييف من تغيير زيت الكومبريسور الي ضبط شحنه التكييف علي الجهاز في التوكيل حتي زيت الفرامل وسائل التبريد تم تغييرهم العربيه الصالون بتاعها حاله الزيرو فعلا مافيش فيه خدش تم تغيير 4 فرد كاوتش بريدچستون ياباني من فيت اند فيكس من حوالي شهر بالفاتوره تم تغيير كل اويل سيلات الموتور تم تركيب شاشه اندرويد 10 انش فيها نافيجيشن وبتشغل كل الميديا وكاميرا خلفيه العربيه اللون الاسود فرش بيح فابريكه بالكامل من الاكصدام للاكصدام السعر المطلوب 435

سنة الصنع 2009
سعة المحرك (سي سي) 3000
الكيلومترات 102,000
معدل استهلاك/سنوي 10,200 كم/سنة
عدد الأبواب 4
وسائد هوائية يوجد
فتحة سقف يوجد
مثبت سرعة يوجد
راديو كاسيت يوجد
انذار يوجد
زجاج كهربائي يوجد
نظام فرامل ABS يوجد
توزيع اليكتروني للفرامل EBD يوجد
ناقل الحركة اتوماتيك
قفل مركزي يوجد
باور ستيرينج يوجد
تكييف يوجد

تم حذف هذه السيارة

اكثر الأخبار مشاهدة

  • مقالات
    إطلاق لادا جرانتا 2020 في مصر بأسعار تنافسية

    أطلقت شركة الأمل الوكيل الحصري والمصنع للعلامة التجارية لادا في مصر، أيقونتها المجمعة محليًا "جرانتا" 2020 في السوق، التي تنتمي لفئة السيارات السيدان المدمجة.

  • مقالات
    أودي تستعد لإطلاق A1 Citycarver الجديدة

    تستعد شركة أودي لطرح الموديل Citycarver من سيارتها A1 الصغيرة خلال الشهر الجاري بسعر يبدأ من 22 ألف و100 يورو لتشعل نار المنافسة مع بيجو 2008 وفولكس فاجن T-Cross.

  • مقالات
    السيارة الكهربائية.. هل تناسبك؟

    تشهد السيارات الكهربائية ازدهارا كبيرا في الوقت الحاضر؛ كونها صديقة للبيئة وهنا يتبادر إلى الذهن السؤال التالي: هذه الموديلات تناسب مَن؟

  • مقالات
    متى وأين يمكن التدخين في سيارتك في أوروبا؟

    يعتبر تدخين سيجارة خلال قيادة السيارة على طول طريق ساحلي ذي مشاهد خلابة جزء من متعة العطلة بالنسبة لكثيرين. ولكن في بعض الدول الأوروبية، هذا ضد القانون، أو على الأقل إذا ما كان هناك أطفال في السيارة.