ارسل مشكلتك x

#

نيسان

119,500 ج
145

عن نيسان تيدا 2007

نيسان تيدا سيدان اوتوماتيك موديل 2007 لونها اسود بحاله فوق الممتازه تاني يد من الزيرو فبريكا بالداخل بالكامل و رشه خارجي نظافه بدون خرابيش رخصه ل 2022 باسم صاحبها بدون توكيلات مرور الجزيره ماشيه 160 الف كيلو كامله اوتوماتيك. موتور و فتيس حاله الزيرو 100? صالون بحاله جيده جدا. ( تكييف تلاجه - سنترلوك - إنذار - باور - مرايات كهرباء-زجاج كهرباء-فوجات و فوانيس شبوره - شاشه تاتش بها مخرج USB و بلوتوث و AUX- سماعات- فتح الشنطه و التانك من الداخل - طاره متحركه- 2 وسائد هوائيه - فرامل ABSوEBD- كراسي و فرش جلد- معاها المفتاحين بالريموت ) اقتصاديه جدا في البنزين. *جميع الكماليات تعمل بكفاءه السياره استعمال سيده و العربيه مجدده بالكامل جميع الصيانات ولا تحتاج إلى مصروف المعاينه ف شبرا مصر بعد الساعه 5 مساءاً و مستعد للكشف ف اي مركز متخصص.

سنة الصنع 2007
سعة المحرك (سي سي) 1600
الكيلومترات 160,000
معدل استهلاك/سنوي 12,307 كم/سنة
عدد الأبواب 4
وسائد هوائية يوجد
فتحة سقف لا يوجد
مثبت سرعة لا يوجد
راديو كاسيت يوجد
انذار يوجد
زجاج كهربائي يوجد
نظام فرامل ABS يوجد
توزيع اليكتروني للفرامل EBD يوجد
ناقل الحركة اتوماتيك
قفل مركزي يوجد
باور ستيرينج يوجد
تكييف يوجد

تم حذف هذه السيارة

اكثر الأخبار مشاهدة

  • مقالات
    أسعار هوندا سيفيك 2020 تتراجع 20 ألف جنيه

    أعلنت شركة النيل للتجارة والهندسة، وكيل العلامة اليابانية هوندا في مصر، عن تخفيض أسعار سيارة هوندا سيفيك بقيمة 20 ألف جنيه لتصل إلى 459 ألف جنيه، بدلًا من 479 ألف جنيه.

  • مقالات
    ستروين تقدم C3 الهاتشباك الجديدة

    كشفت شركة ستروين النقاب عن الموديل الجديد من سيارتها C3، والذي يمتاز بالتصميم الجديد للمقدمة والكشافات العاملة بتقنية LED، وكذلك الجنوط المصنوعة من معدن خفيف قياس 16 و 17 بوصة.

  • مقالات
    كيان تطرح طرازات جديدة من سكودا أوكتافيا وكودياك في السوق

    طرحت شركة كيان ايجيبت الوكيل الحصري للعلامة التشيكية سكودا في مصر، طرازين جديدين من سكودا كودياك وهما "ستايل" و"SPORTLINE 2.0" ذات الدفع الرباعي وفئة جديدة من أوكتافيا وهي "AMBITION PLUS".

  • مقالات
    مرسيدس-بنز تطرح الفئة B-Class الجديدة في السوق المصري

    طرحت مرسيدس-بنز الفئة B-Class الجديدة كلياً في السوق المصري، وهي سيارة تجمع بين الشكل الأنيق والأداء العملي السيارة B-Class الجديدة أكثر ديناميكية على الطريق من سابقتها، كما تتمتع بمزيد من المرونة والراحة إنّ السيارة من الداخل تمنحك احساساً فريداً بالرحابة والسعة خاصة مع تصميمها المميز.